Im mniej tym lepiej czyli wizytówka idealna

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (Brak ocen)
Loading...

Wizytówka to mały, praktyczny informator zawierający wszystkie najistotniejsze informacji o jej właścicielu. W dobie tak dobrze rozwiniętej technologii wydawać by się mogło, że powinny odejść do lamusa – nic bardziej mylnego. Wizytówki nadal są popularne i warto je zawsze mieć przy sobie.wizytówka

Najważniejsze informacje

Wizytówka powinna zawierać tylko podstawowe informacje. W projekcie wizytówek panuje zasada: im mniej tym lepiej. Zachowanie odpowiednich proporcji, czytelności i przejrzystości wizytówki jest wręcz wskazane. Do podstawowych informacji, jakie muszą zostać zamieszczone na wizytówce zaliczamy:

  • imię i nazwisko,
  • nazwa firmy,
  • adres, zwłaszcza gdy wręczając wizytówkę zaprasza się na wizytę w siedzibie,
  • dane kontaktowe takie jak e-mail, numer telefonu, strona www,
  • logo firmy.

Złota zasada: im mniej tym lepiej

Zgodnie z powyższą zasadą, wizytówki dwujęzyczne nie są dobrym pomysłem. Treść w dwóch językach zabiera zbyt dużo miejsca, przez co wizytówka staje się mało czytelna. Najlepiej przy zamawianiu standardowych wizytówek zamówić kilka w obcym języku i mieć kilka zapasowych przy sobie.

Pomysł szansą na sukces

Coraz więcej przedsiębiorców inwestuje w świetne wizytówki, które odzwierciedlają ich profesję. Oryginalne wykonanie, ciekawy pomysł, czasami nawet najtańszym kosztem, przynosi oszałamiający efekt. Nie posiadając pomysłu na oryginalny projekt wizytówki, zawsze można ogłosić przetarg.

Przetargi w projektowaniu wizytówek są świetnym rozwiązaniem, ponieważ można wybrać najbardziej korzystną ofertę lub pomysł. Tym bardziej, iż w przetargach zazwyczaj startują bardzo kreatywne osoby i wystarczy im jedynie doprecyzowanie kilku informacji by stworzyć wizytówkę idealną dla Ciebie.

Wizytówki są bardzo uniwersalne a każdy kreatywny pomysł z pewnością jest doceniony przez przyszłego klienta. Z charakterystyczna wizytówka zostaniemy zapamiętani, a być może ktoś pochwali się akurat Waszym projektem i samoistnie napędzi do waszej firmy klientów?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.