Wizytówka to mały, praktyczny informator zawierający wszystkie najistotniejsze informacji o jej właścicielu. W dobie tak dobrze rozwiniętej technologii wydawać by się mogło, że powinny odejść do lamusa – nic bardziej mylnego. Wizytówki nadal są popularne i warto je zawsze mieć przy sobie.
Najważniejsze informacje
Wizytówka powinna zawierać tylko podstawowe informacje. W projekcie wizytówek panuje zasada: im mniej tym lepiej. Zachowanie odpowiednich proporcji, czytelności i przejrzystości wizytówki jest wręcz wskazane. Do podstawowych informacji, jakie muszą zostać zamieszczone na wizytówce zaliczamy:
- imię i nazwisko,
- nazwa firmy,
- adres, zwłaszcza gdy wręczając wizytówkę zaprasza się na wizytę w siedzibie,
- dane kontaktowe takie jak e-mail, numer telefonu, strona www,
- logo firmy.
Złota zasada: im mniej tym lepiej
Zgodnie z powyższą zasadą, wizytówki dwujęzyczne nie są dobrym pomysłem. Treść w dwóch językach zabiera zbyt dużo miejsca, przez co wizytówka staje się mało czytelna. Najlepiej przy zamawianiu standardowych wizytówek zamówić kilka w obcym języku i mieć kilka zapasowych przy sobie.
Pomysł szansą na sukces
Coraz więcej przedsiębiorców inwestuje w świetne wizytówki, które odzwierciedlają ich profesję. Oryginalne wykonanie, ciekawy pomysł, czasami nawet najtańszym kosztem, przynosi oszałamiający efekt. Nie posiadając pomysłu na oryginalny projekt wizytówki, zawsze można ogłosić przetarg.
Przetargi w projektowaniu wizytówek są świetnym rozwiązaniem, ponieważ można wybrać najbardziej korzystną ofertę lub pomysł. Tym bardziej, iż w przetargach zazwyczaj startują bardzo kreatywne osoby i wystarczy im jedynie doprecyzowanie kilku informacji by stworzyć wizytówkę idealną dla Ciebie.
Wizytówki są bardzo uniwersalne a każdy kreatywny pomysł z pewnością jest doceniony przez przyszłego klienta. Z charakterystyczna wizytówka zostaniemy zapamiętani, a być może ktoś pochwali się akurat Waszym projektem i samoistnie napędzi do waszej firmy klientów?
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.